vrijdag 26 maart 2010

Leuk klusje

Een foto van het projekt halverwege de roezels zaten er hier nog niet aan maar hij staat al super.<







Ik ben bezig met de feliz van Farbenmix in maat 86/92.
Het is een behoorlijke klus maar oh zo leuk.
Mijn moeder had deze jurk gemaakt toen Reza 1 werd maar heeft hellaas het patroonpapier uitgeknipt baal baal want nu kan ik hem dus alleen in maat 86/92 maken.
Maar ik ken een lieve vrouw die ook veel naait met dezelfde spierziekte als ik die ik dit patroontje opstuur en ik koop een nieuw patroon zodat ik de overige maten ook kan maken.
Ik had de bak met stofjes van mijn moeder meegekregen inkluis bijna haar hele naaidoosen fournituren doos inhoud.
Oh ja de fourniturendoos kreeg ik ook.
Heb een heel mooi stofje met vlinder en een effen paars stofje en een paars stofje met kleine bloemetjes.
Van alle stof is nog voldoende over om nog iets te maken.
Zodra hij klaar is volgen er foto's.
De box is al een ruime week weg dus ik kan langzaam aan gaan denken aan mijn eigen naaitafel.
Heerlijk mijn eigen plekje in de woonkamer zonder dat altijd die machine opzij geschoven hoeft te worden voor het eten of patroon tekenen/knippen etc.
Ik moet de schouderbandjes nog even veranderen en de onderstrook/rimpel eraan en dan is de jurk klaar (in bijna 1 avond).
Er volgen er absoluut meer en beschrijvingen daar doe ik niet aan.
Ik heb hem een stukje gelezen en dacht ja tuurlijk ik geloof het wel al die moeilijke termen die ik niet snap.
Foto's volgen als hij af is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten