dinsdag 2 maart 2010

Ik wil voorjaar

Ik verlang zo naar mooi weer het zonnetje op mijn gezicht lekker de deuren open kunnen zetten en de kinderen lekker buiten spelen.
Denk dat ik maar een hint ga geven dat ik tulpjes in huis wil. ;)
Ben de stoelen rustig aan aan het verven.
Ik was al van plan toen we ze via marktplaast kochten om ze wit te schilderen maar daar kwam maar niets van.
En het stinkt ook zo die verflucht in huis voor die kleine meid.
Het was hellaas geen verf op waterbasis dus dat stinkt echt.
Maar nu toch maar begonnen.
Ik wil dan de tafel ook een keertje doen maar dat moet ik dan echt plannen want die moet hellemaal geschuurd (mag Patrick doen).
En ik wil als de box weg is aan 1 kant van de muur een plank of tafel waar de naaimachine en lockmachine op kunnen staan en de pc.
Zodat we de eettafel gewoon vrij hebben want die ligt nu 9 van de 10 keer vol en als ik dan s'middags heb zitten naaien moet voor het eten alles weer van tafel om het na het eten weer neer te zetten.
Op die plank/tafel kan ik ze dan laten staan.
Ik maak dan wel mooie hoezen voor de machines zodat niet elke keer de katten de draadjes uit mijn lockmachine lopen en ze niet telkens onder de haren zitten.
Oh echt ik wil mijn eigen plekje kan die box wel wegkijken.
Denk als het mooie weer komt en we meer buiten zijn ik hem er uitgooi.
Dan kan ik hem ook een keertje buiten lekker schoonmaken want dat ding plakt elke keer aan alle kanten.
Reza keert graag haar tuitbekers om om lekker te knoeien.
Verder spitten we lekker de lappenbak leeg en uwyh-en er flink op los.
Mijn moeder zei al als je stof nodig hebt staat hier ook een bak he.
Ja mam eerst mijn eigen stoffenbak leeg.
Ik heb van het dressoir 1 la vol met stofjes en patroontjes klaarliggen stofje bij het patroontje wat ik ervan wil maken.
Dat zit dus in de planning en ik wil een roze boxkleed maken.
Wat korte broeken voor Tren en wat leuke jurkjes voor Reza.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten