maandag 22 maart 2010

4 korte broeken voor Tren







Even dit weekeind 4 korte broeken voor Tren gemaakt.
Simpel modelletje.
1 grijze van nieuwe stof met een iron-on van de zeeman met als tekst ocean.
Een rode gemaakt van een semi-linnen broek van mezelf die te groot is geworden.
Een zwarte semi-linnen ook van een broek van mezelf zelfde verhaal.
Maar dit keer met een iron-on die op andere stof was gestreken erop genaaid.
En één leuke van mooie nieuwe spijkerstof restje van een overgooier van Reza die ook nog in mijn blog geplaatst moet worden.
Deze heb ik wat uitgebreider gemaakt met zakken op de zijkant met daarop een aplicatie.
En kontzakken en veel verschillende kleuren garen (groen blauw verschillende tinten).
Nu wat leuke patroontjes zoeken weer voor Reza of voor mezelf leuke tuniekjes.
Morgenavond gaan we naar Jozuf tja mijn broer gaat met Jezus(ik dus) naar Jozuf.
Weet nog niet of ik er zin in heb.
Maar ach we zijn met zijn 5jes en ik kan de volgende dag uitslapen ook een fijn vooruitzicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten