dinsdag 16 maart 2010

2 Leuke stelletje voor Reza







Heb een mooi stelletje gemaakt voor Reza die nu wat groot valt maar in meerder maten gedragen kan worden.
In de grotere maat zijn de pijpjes enkellang en de mouwtjes lekker fris korter.
Een leuk wit jurkje die ik bij mijn moeder op mijn Lockmachine heb gemaakt (ze was meteen verkocht) en een wit broekje met veel vloeken erin.
Daaroverheen een heel leuk spijkerovergooiertje.
Het staat haar heel erg leuk en dit kan ze al wel aan denk ik.
Het broekje was ik het nog niet over eens maar hij is nauwelijks te zien dus de dingen die mij storen zijn niet eens te zien.
En anders als ze wat groter wordt en het wel te zien zou zijn maak ik gewoon een nieuw broekje.
En nog een leuk roze stelletje voor nu met een lange mouwenromper maar straks kan het lekker zonder lange mouwen.
Een heel leuk stelletje en erg leuk om te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten