zondag 7 maart 2010

En weer 2 jurkjes af

Ze kan nog flink in deze jurk groeien maar hij staat haar wel erg leuk en ze is er blij mee.
Al zal ze dat nog niet zeggen maar haar gezichtje zegt genoeg dacht ik zo.











1 heel simpel overgooiertuniekachtig jurkje erg leuk.
Met een soort bloemetjes van stof erop.
Ik wil nog wat bloemetjes haken en die erop doen.
En een jurkjes met een hoop vloeken erin.
Alles ging fout stof verkeerd op elkaar leggen waardoor opeens de binnenkant aan de buitenkant zat.
Een rok die tussen de locker kwam dus gat erin.
Noem maar op alles ging fout.
Nu lopen de naden van de rook ook niet aan de zijkant maar ik haal hem niet meer uit het is een goede leer geweest voor de volgende keer.
Vannacht in bed wist ik ik had het zo en zo moeten doen.
Dus het jurkje volgt absoluut nog een keer misschien wel een maatje kleiner voor nichtje Lisa.
Ik maak voor Reza alles in maatje 92 maar wat een verschil in patronen zeg sommige vallen heel erg groot en andere weer kleiner.
Ik zal Patrick even de foto's op de computer laten zetten dan kan ik eindelijk al mijn werkjes showen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten