maandag 5 april 2010

Mijn eigen naaistekje


Ik heb nu eindelijk mijn eigen naaistekje.
Ik moest elke keer alles verhuizen als we gingen eten omdat ik aan de eettafel zat.
We hebben geen kamertje over dus het was puzzellen.
Paar weken terug al gezegd als de box weg is wil ik kijken of ik mijn eigen naaiplekje kan maken.
Oude eettafel bij mijn ouders vandaan voor het achterraam gezet de achterste poten er af gehaald en hij kon dan precies met wat zaagwerk en ophogen op de vensterbank hij past echt precies.
Dus nu staan daar mijn 2 machientjes te pronken.
Ik wil nog wat plankjes om daar mijn patroonmappen op te zetten en mijn potten met lintjes en garen.De 2 grote bakken met stof passen er ook onder.
Ik wil in het hoekje nog een grote plank op patroontekenhoogte.
Ik kan alleen de tv niet meer zien maar ach er is toch bijna nooit iets op de buis en straks zeker niet meer in de komkommertijd.
Foto's volgen nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten