dinsdag 16 maart 2010

Nog een leuk jurkje


Vorige week zondag nog een leuk jurkje gemaakt voor Reza.
Moet alleen erg voorzichtig zijn met dat rood heb ik gemerkt.
van de week had ze hem al even aan met een lange mouwen romper eronder en de romper was hellemaal rood.
De bovenbinnenkant van de jurk is van de rode broderiestof.
Dus die moet met azijn gewassen worden.
Maar hij staat haar zo leuk.
Er ligt er nog eentje klaar voor Lisa maar dan met limegroen broderiestof.




Heb al een broek voor Tren geknipt een simpele korte broek maar kan me er niet toe zetten om te beginnen ik ben moe doodmoe.
Tja eigenwijs gaat op school de paasversiering doen terwijl ik me niet zo lekker voel (verkouden).
En dat moeten mijn spiertjes bezuren en de vermoeidheid. bah.
Ik ga wel even stoeien met de strijkbout en wat shirtjes.
Oude shirtjes van Tren die Reza nu aan kan.
Ik heb leuke iron-on dingen gekocht bij de zeeman en ga die shirtjes opfleuren.
De shirtjes zien er nog prima uit dus weggooien is zo zonde maar met een leuke aplicatie kan het weer deze zomer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten