woensdag 21 april 2010

Ook wat foto´s van mijn stoffenbeursbuit

Een heel leuk lapje met blauwe hartjes en stipjes werd er meteen verliefd op toen ik het zag.
Erbij een wit lapje met lichtblauwe stipjes.
En de tulle daar viel mijn oog op toen een andere vrouw dit kocht leuk voor een rokje voor Reza.
Erbovenop liggen 5 leuke biasbandjes met een gehaakt kantje eraan.


Deze roze wiebertjesstof zoek ik al een tijdje nu nog de blauwe de paarse en de bruine en dan heb ik ze allemaal dus mocht iemand ze hebben wink wink.
De roze hartjesstof ben ik ook hellemaal weg van.
En tja met een dochter wil je roze. (of paars)
De Rode tricot viel Tren zijn oog op maar ik heb er al 2 leggings uitgeknipt.
Maar er kan nog makkelijk een korte broek of shirt uit voor Tren.
Ach binnenkort heb ik misschien wel veel meer rood.
Het blauwe stofje is een linnen erg mooi voor een broek voor alletwee korte broek voor Tren en een lange of 3/4 broek voor Reza.
En een wit tricotje ligt er ook nog bij ook al 2 leggings uitgeknipt.
Straks even de Locker weer inrijgen en aan de slag.
En ook weer wat leuke biaskantjes en 1 wit lintje met paarse bloempjes.

De Matrouska aplicatie zit nu op het spijkerjasje voor Reza samen met wat leuke lintjes.
De Cars is uiteraard voor Tren zelf uitgezocht.
en De kikker wilde hij ook.
Ook nog wat klosjes garen gekocht.
En wat niet op de foto staat 10 klossen lockgaren in rood roze en lila.
Maandag mag ik shoppen bij Wilma zei heeft via een veiling heel veel Bizzkids stof opgekocht.
Ze heeft leuke roze tricot dus even neuzen ze heeft ook roze babyrib leuk voor een broekje en rokje voor Reza.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten