maandag 19 april 2010

Nee mensen ik zit niet stil











Nee ik zit niet stil hoor maar zonder foto's zijn blogjers ook zo nutteloos dacht ik.
Maar morgen kan ik weer foto's plaatsen op mijn laptoppie die ik vanadaag krijg samen met mijn nieuwe telefoon.
Dus mensen die mij proberen te bellen geen paniek ik leef nog alleen mijn telefoon niet meer.
Ik krijg een Hello Kitty telefoon Tja ik vond 'm zo leuk met een laptop voor een klein extra bedragje bij mijn nieuwe abbo.
Maar ik heb dus niet stil gezeten.
Zaterdag naar de stoffenbeurs in hoofddorp geweest erg veel leuke dingen gezien veel gekocht alleen voor de kinderen.
Mooie roze wiebertjes stof en mooie roze hartjesstof.
en mooie blauwe hartjes stof met wit met kleine blauwe stipjes stof hier wil ik of de abc 62 van maken of de ballonjurk van Sue en Blu.
Denk dat het de laatste wordt.
Ook 2 mooie tricotjes gekocht een witte en een rode alletwee meer als een meter voor de meterprijs was het laatste op de rol.
Hier wil ik leggings voor Reza en singlets voor Tren van maken.
Zag ook de tricotjes die ik vorige keer voor mezelf had gekocht toen voor 1,75 de meter waren nu 5 euro de meter.
Ik zag wel nog meer leuke kleurtjes maar dacht ja dag ik ben niet gek komt wel weer een keer op een stoffenspektakel.
Heb ook heel veel fournituren gekocht maar die had ik heel hard nodig.
Bij ons op de markt staat hij niet meer.
Ik van dezelfde stof als de Feliz een zucka gemaakt en van alleen de paarse stof een Ivy.
Dit allemaal heb ik gemaakt in het paasweekeind.
Van de week al mijn tricotjes van de vorige stoffenspektakel weggenaaid in mooie tuniekjes voor mezelf voor Reza en voor poppie (die voor poppie moeten nog in elkaar).
Dit weekeind 6 leggings voor Reza gemaakt en heel veel leggings broekjes voor de poppenkinderen hier in huis.
Dus een aantal produktieve weken gehad.
Maar ik ben nog lang niet klaar.
Heb een aantal smoktuniekjes voor mezelf en voor Reza in mijn hoofd heerlijk voor als het warm is.
En de singletjes voor Tren in elkaar zetten.
Heb er al 3 geknipt lichtgroen blauw en zwart moet er nog 3 een rode en een witte en een oranje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten