zondag 9 mei 2010

Moederdag

Voor de schoolvakantie kregen de kinderen natuurlijk hun moederdagcadeautje mee naar huis.
Zag ik dat veel kinderen het hun moeder in handen duwde zelfs sommige terwijl ze zeiden mam verstop jij dit ff.
Deed mijn kleine man heel geheimzinnig cadeautje achter zijn rug en ik mocht niet kijken.
Thuisgekomen hem naar boven gestuurd met de opdracht het goed te verstoppen.
Komt meneer beneden mama je weet lekker niet waar ik het verstopt heb achter het gordijn.
Heerlijk zo´n schatje.
Gister vraag ik hem onder het eten heb je nog een cadeuatje gekocht.
Ja zegt ie staat nog in de auto je mag niet kijken hoor het zijn bloemen.
Ohohoh je kon mijn opvegen.
Vanmorgen kwam de kleine meid onze slaapkmer in met een schaal zelfgebakken door Trne gerolde croissantjes hmmmmm.
Tren kwam daarna met mijn bloemetjes een mooie cyclaam in een mooie pot met mondjes erop.
Zelf uitgezocht zegt hij trots.
Ik krijg natuurlijk ook nog zijn (achter het gordijn verstopte) knutseltje.
Een borduurkaart met een poes erop.
En ik heb dus zelf 2 meisjes bij hem in de klas zitten helpen met hun werkje zonder dat ik wist waar het voor was.
Tren loopt al weken een liedje te zingen voor moederdag.
En vanmorgen vertikte hij het om het te zingen mijn lekkere monster.
Daarna vlug aangekleed en naar het ijsclubgebouw om te helpen bij de Giro´italia tourtocht.
Ik kreeg een mooi roze shirt en vest.
En heb 2,5 uur staan aanpoten met mijn broer, Richard en Tineke samen.
Het was soms echt een gekkenhuis aan de bar koffie, thee, appelpunten met of zonder slagroom, snoep fris etc.
Ik kon om half 2 geen appeltaart meer zien.
Daarna nog opgeruimd en appeltaart mee naar huis gekregen.
Om een uurtje of half 5 wilde ik even naar bed om te rusten.
Een half uur later stond ik alweer beneden ik zat vol adrenaline (net mijn mestinon genomen) dus ik kon niet slapen het was kermis in mijn hoofd.
Maar na het eten toch heerlijk 2 uur liggen slapen want toen ging mijn oog toch echt hangen en was ik echt op.
Maar ik heb genoten en dan heb ik het er wel voor over.
Gewoon verder rustig aan doen deze week en op tijd mijn bed in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten