donderdag 20 mei 2010

het dekentje

Ik begon hiermee leuk al die fele kleurtjes van de katoen die van oma is geweest.
Maar na 3 keer de kleurtjes te hebben herhaald kwam ik er toch achter dat ik tekort paars had en ik had alleen nog maar warme enkels.
Dus witte katoen erbij gedaan ook te weinig dus bijgekocht.

En nu is dit het resultaat tot nu toe.
Heerlijk s`avonds verstand op nul en meters maken bij de tv.
Wil er nog 2 maken 1voor Tren zijn nieuwe kamer en 1 voor Reza haar nieuwe kamer.
De kinderen gaan van kamertje wisselen.
Tren krijgt een hoogslper die ook veranderd kan worden in een gewoon bed en in een halfhoogslaper.
We beginnen met de halfhoogslaper en als hij straks een bureau nodig heeft wordt het een hoogslaper en doen we het bureau eronder.

1 opmerking:

  1. Hoi Fran, jouw deken is ook ontzettend leuk aan het worden zeg! Wat leuk met zoveel wit. Ook echt heel erg gaaf. Volgens mij ga jij ook heel snel of lijkt dat zo? Leuk ook dat je meedoet aan de Giveaway!

    Groetjes!
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen