maandag 22 februari 2010

Stoffenspektakel

Ik ging voor stofjes voor de kinderen (ondanks ik die genoeg heb).
Ik wilde het abc 86 patroon hebben.
En voor Fournituren lintjes knopen ritsen lockgaren etc.
Waar kom ik mee thuis????
Met 4 lappen mooie ruitjesstof voor de boxkleden tja 2,50 de meter kan je niet laten liggen toch.
En 4 lappen tricot van 1,75 de meter voor mezelf om mooie shirts tunieks etc van te maken.
Lintjes heb ik toch ook gekocht en patroonpapier want dat was bijna op ik liep al bijna buiten dat ik dacht shit patroonpapier.
Heb ook 2 leuke strijkaplicaties gekocht voor Reza en Tren mag op die site http://www.fashiondesignproducts.nl/ zelf iets uitzoeken.
Erg leuk zo'n stoffenspektakel eind april is er weer een stoffenbeurs in hoofddorp (markt) dus daar wil ik weer heen.
Het mooie patroon hadden ze niet er stonden sowieso weinig patronen somige stoffenkramen hadden een klein stappeltje en dat was het.
Maar ik kan weer lekker aan de slag want het boek is inmiddels uit.
Vanmiddag eerst naar het ziekenhuis en dan aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten