zaterdag 27 februari 2010

Jaa een nieuwe Lockmachine

Patrick is nu mijn nieuwe Lockmachine aan het ophalen.
Via marktplaats een heel nieuwe lockmachine die ze vorig jaar bij de Aldi hadden.
De mevrouw had hem voor kerst gekregen maar kon het met haar ogen niet zijn (denk het inrijgen).
Nou dat red ik met die scheele kijkers van mijn nog wel.
Ze had hem dus zelf nog nooit gebruikt zit nog garantie op en bonnetje zit er nog bij.
Ben hellemaal in mijn nopjes.
Ik had een lockmachine waar ik absoluut niet overweg kon zat ook geen gebruiksaanwijzijng bij etc die heb ik verkocht en nu zelfs met een tientje winst een andere gekocht.
Kan ik alles wat mooier afwerken zonder rafels.
Oooh kan niet wachten tot ik hem kan uitproberen.

Gister ook een leuk pakketje ontvangen met de post.
Allemaal leuke lintjes voor labbeldoekjes en kleding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten