zondag 21 oktober 2012

Nieuw huis en duidelijkheid

Zo dat is lang geleden.
Inmiddels is er veel gebeurd deze zomer.
We zijn verhuisd naar een grotere eengezinswoning.
Ik had me ingeschreven op 2 woningen en mocht gaan kijken ik was nummer 9 en nummer 10.
Ik dacht ga gewoon kijken zal wel weinig kans maken maar ik probeer het gewoon.
Er zouden in die wijk meer woningen vrij komen dus dacht er komt er zeker dit jaar eentje voor mij vrij.
2 dagen na het bezichtigen kreeg ik al een telefoontje of ik mijn papieren wilde inleveren en ik had het huis waar ik nummer 10 was.
Binnen 2 weken had ik de sleutel en zijn we begonnen met schilderen etc.

                      Woonkamer met het superbehang
                         Mijn slaapkamer
                                           Keuken
                           Slaapkamer kleine meid

De zolder gaan we deze winter aanpakken en wordt een mooi kamer voor mijn zoon.

Loop al een tijdje voor Tren bij het GGZ voior onderzoeken en eindelijk hebben we een uitslag.
ADHD eindelijk duidelijkheid waarom hij is zoals hij is.
Er staan nog meer onderzoeken op de planning.
Zijn IQ en dyslectie moet getest worden.
Ik weet eigenlijk het antwoord al.
De uitslag van het ggz hakte er wel in hoor pffff en nu dacht/denk ik.
Heb wat boekjes besteld voor Tren en voor mezelf en we worden goed begeleid.
Zijn nu met homeopathie begonnen kijken of dit hem rust kan geven.


1 opmerking:

  1. Heel veel geluk in jullie nieuwe huis. Wat een gaaf behang.
    Groet, Anouk (poppenkleertjespatronen ruil en onze kids zaten samen op skateles vorig jaar)

    BeantwoordenVerwijderen